Ce acte sunt necesare pentru deschiderea unui magazin online. Acte avize si autorizatii de care ai nevoie

 Comerțul online este în plină dezvoltare și în România iar înființarea unei afaceri pe internet devine din ce în ce mai accesibilă. Înainte însă de a lansa un magazin online trebuie să ai un plan bine pus la punct. Înființarea unei firme nu este foarte grea ci trebuie să știi doar ce acte și autorizații sunt necesare pentru a activa online. 

Prima condiție pentru deschiderea unui magazin online este ca activitatea acestuia să fie derulată printr-o firmă, persoană fizică autorizată, Intreprindere individuală sau Intreprindere familială. În funcție de produsele comercializate este necesar să se obțină autorizații de Mediu, PSI sau de la Direcția sanitară și Direcția Sanitar-Veterinară. De asemenea, dacă angajezi personal ai nevoie de autorizația privind protecția muncii, după angajarea personalului. Dar să le luăm în ordine.

Pentru entitatea juridică:

Alegerea domeniului și a denumirii pentru companie

Forma de organizare

  • SRL, SRL-D, PFA sau II sau altă formă de organizare (SA, dacă e necesar). Aici este de analizat necesitatea obținerii codului de TVA pentru activitatea firmei și modul în care își desfășoară activitatea

Cod CAEN:

  • 4791 necesar pentru comerț online (se pot adăuga și altele, în funcție de specificul activității)

Sediul Social

  • alegerea și pregătirea actelor pentru înființare

Rezervarea denumirii la Registrul Comerțului

  • se poate face și online se poate face si online sau se poate apela la o firma specializata in acest domeniu, costul de infiintare a unei firme e in jur de 300 RON

Dosarul de înființare SRL

  • cartea de identitate a asociaților,
  • actele pentru sediul social (acte proprietate, acord comodat, etc),
  • rezervarea de denumire a firmei,
  • actul constitutiv al firmei,
  • dacă e asociat unic - declarație autentificată la notar,
  • specimen de semnătura al asociatului (asociaților),
  • dovadaă depunere capital social,
  • cererea de înființare a firmei,
  • eventuale autorizații de funcționare necesare.

Depunere dosar 

Pași pentru înființarea magazinului online

De reținut este că din data de 25 mai 2019, a intra în vigoare Regulamentul european privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date

 

© 2018 easy-system.ro . All Rights Reserved.

Caută